JPHiP Radio (49/200 @ 128 kbs)     Now playing: SKE48 - SEIFUKU WO NUGITAKU NATTE KITA

Author Topic: YTTC ~For the love of crack * Readers and Writers Unite~ ~Ca-mel Le'maC Club~  (Read 49273 times)

Offline kuro808

  • Konkon + HKT + JPH!P= <3 and Happiness
  • Global Moderator
  • Member+
  • *
  • Posts: 23736
  • Natsu Oshi DESU!
    • Kurosawa87
Re: YTTC ~For the love of crack * Readers and Writers Unite~ ~Ca-mel Le'maC Club~
« Reply #200 on: December 22, 2011, 05:27:38 AM »
Kamei wins again!!!!! :lol:
Random Thought:

tumblr

R.I.P. Jab!  Dad/friend

Offline rndmnwierd

  • Subleader of Tsunku's Army
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 4824
  • What has been seen cannot be unseen.
Re: YTTC ~For the love of crack * Readers and Writers Unite~ ~Ca-mel Le'maC Club~
« Reply #201 on: December 22, 2011, 07:41:50 AM »
It's so lame, why am I laughing this hard? :lol: :lol: :lol:

Offline kRisZ

  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 1325
  • ...shiawasekai...
Re: YTTC ~For the love of crack * Readers and Writers Unite~ ~Ca-mel Le'maC Club~
« Reply #202 on: December 23, 2011, 01:04:28 AM »
kurosawa87
I hope she'll win again in this UP  :D

rnd-sama
Yay! I'm mega glad!  :deco:






STILL IN THE KAMEI HOUSEHOLD, AFTER DINNER




Little ERI: Papa?  :mon cute:

Papa KAMEI: Hai?  :on cigar:

Little ERI: Are you busy?  :mon whimper:

Papa KAMEI: No, no. For my little girl I’m always free  :on asmo:

Little ERI:  :mon inluv:

Papa KAMEI: What is it dear?  :hee:

Little ERI: I have a problem  :mon exhaust:

Papa KAMEI: Eh!? What is it!?  :OMG:

Little ERI: Something got me and I think it’s a fishbone   :mon wind:

Papa KAMEI: Ah, wait a sec okay?   :hehehe:





AFTER A COUPLE OF SECONDS



Papa KAMEI: Here, eat this banana  :luvluv2:

Little ERI: Hai  :mon corn:

Papa KAMEI: Is it gone?  :bingo:
 
Little ERI: *Shakes head*  :mon scratch:

Papa KAMEI: Okay... here, eat again  :onioncheer:

Little ERI: Un  :mon corn:

Papa KAMEI: Now gone?  :on ksweat:

Little ERI: Mada  :mon cry:

Papa KAMEI: Eh?  :shock:    *Hands banana again*

Little ERI: Arigatou  :mon corn:

Papa KAMEI: That’s the third one, I’m sure it’s gone now.  :onionshower: 

Little ERI: It’s still there  :mon hanky:

Papa KAMEI:  :stoned:   Come a little closer dear and let me see  :cool1:

Little ERI: *Sits beside Papa Kamei and raises her left foot* It’s in between the index and middle toe, I think  :mon dunno:

 Papa KAMEI:  :badluck:




~~~
 :banana: :pepper: :leek: :taco: :muffin: :strawberry: :mon firecrack: :mon santa2: :gmon flowers: :mon santa2: :mon firecrack: :strawberry: :muffin: :taco: :leek: :pepper: :banana:

  ~~~~~ HAPPY BIRTHDAY!!!   Kamei Eri!!! ~~~~~

 :banana: :pepper: :leek: :taco: :muffin: :strawberry: :mon firecrack: :mon santa2: :gmon flowers: :mon santa2: :mon firecrack: :strawberry: :muffin: :taco: :leek: :pepper: :banana:
~~~

Offline badsaints

  • in love with Love
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 781
Re: YTTC ~For the love of crack * Readers and Writers Unite~ ~Ca-mel Le'maC Club~
« Reply #203 on: December 23, 2011, 09:02:13 AM »
Rofl!!!  :rofl: Now we know where Eri gets her ahoness from, or at least in our Camel world.

Happy Birthday to the cutest turtle in the world :otomerika:

Offline kRisZ

  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 1325
  • ...shiawasekai...
Re: YTTC ~For the love of crack * Readers and Writers Unite~ ~Ca-mel Le'maC Club~
« Reply #204 on: December 24, 2011, 11:14:20 AM »
^ Yay! I'm glad someone understood the joke  :deco:


It was late when I realized the joke may not be understood by all (not that every joke here is understandable XD). And I was too dizzy yesterday to write/expand a new one.

TRIVIA STA~TO In my household and a lot (I guess) from outside my household here in my country, when a fish bone got stuck in our throat, we are advised by our folks to eat and swallow a not so chewed banana, that way the bone would transfer and stick to the banana and whalla problem solved. So there, TRIVIA OWARI  :D






THE FOLLOWING MORNING, DURING CLASS



Sensei was talking  :on grad:   when she noticed that one of her gakudou was swaying her head gently up and down, as in a nodding motion with her eyes half closed :mon tweaker:   and so she stepped closer to the said pupil :on crazygran:    increased the volume of her voice and asked a question. When the said pupil did not respond, she moved even closer and whispered the question in her ear  :on BDay:


Little ERI:  Hai?  :mon one:


Little Students:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:

SENSEI:  Silence!  :on redcard:



Little Students:  :-X  :-X  :-X  :-X  :-X

SENSEI:  What do you think you’re doing?   :on thumbb:

Little ERI:  I was... thinking?  :mon sweat:

SENSEI:  Thinking... I see. So, you’re thinking about the answer to my question then   :glasses:

Little ERI:   You’re almost there, Sensei  :mon ehh:

SENSEI:  Oh~ okay. Go on, tell us about it.   :on asmo:

Little ERI:  I was thinking about what your question was  :mon lol:



Little Students:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

SENSEI:  :fainted:

Little ERI:  What was the question again, Sensei?  :mon heh:

SENSEI:  Okay, I’ll repeat the question just for you  :smoke:

Little ERI:  Hai, arigatou gozaimasu  :mon cute:

SENSEI:  How can we keep our school clean?   :stunned:

Little ERI:  Ah, that’s peanuts!    By staying at home!  :mon squee:

SENSEI:  :imdead:





~~~

Merry Christmas Everyone!!!

Offline pretend_2besome1

  • The "C" Kite
  • Member+
  • Posts: 475
  • WakaRei: So real it's unreal
Re: YTTC ~For the love of crack * Readers and Writers Unite~ ~Ca-mel Le'maC Club~
« Reply #205 on: December 24, 2011, 06:21:39 PM »
Quote
Because I have a stronger telepathic power than you  :P
I see the ebil horns have its advantage :P

Quote
Quote
You crack keeper, did I say I  :heart:  you yet?  XD
For tomorrow? No, not yet  :P  :twisted:  :grin: 
Then, I heart ya! lol

Well, same old, same old and still alive too XD

Omg Eri, should I feel bad for mama & papa Kamei? And the sensei too?

Quote
Little ERI:  Ah, that’s peanuts!    By staying at home!  :mon squee:
This!  :twothumbs


TakaSemaru  :heart:

Offline kRisZ

  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 1325
  • ...shiawasekai...
Re: YTTC ~For the love of crack * Readers and Writers Unite~ ~Ca-mel Le'maC Club~
« Reply #206 on: November 15, 2012, 05:01:03 PM »
Someone’s birthday today  :)2  Just wanna greet her  :))  Happy Birthday!  ^-^  I wish you all the best in the world  :)2




STA~TO

Everyone in the room was busy jotting down  :mon study:  except for one. She was not paying attention to the lesson because she was busy taking glances   :mon sigh:   at the empty seat owned by none other than the apple of her eyes, Risa-chan

SENSEI: Aichan!  :ptam-glow:

LITTLE AI: Ha-hai?  :mon wind:

SENSEI: Exams tomorrow, you should start taking notes  :ptam-ok:

LITTLE AI: Hai!     :mon exhaust:

SENSEI:  Something wrong?   :ptam-vain:



Ai was about to answer when someone screamed



LITTLE RISA:  Uwaaahhhh!   :pleeease:



Ai’s head turned sideways in quick motion, and there she saw her Little Risa, knees on the floor while crying her heart out



LITTLE AI: Eh?! Risa-chan?! What happened?!   :mon scare:

LITTLE RISA: *points at something*  Waahhhhhhhhhhhh!   :OMG:

LITTLE AI: What?! What is it?!   :mon one:

LITTLE RISA:  Construction… waahhhhhhhh  :frustrated:

LITTLE AI:  Someone hurt you in that construction site?!   :mon fire:  *cracks knuckles*  Tell me and I’m going to make them pay?  :mon kungfu:

LITTLE RISA:  *Shakes head* but they made something that tainted my clean on time record… uwaahh   :tantrum:

LITTLE AI: What?! What did they do?  :mon cute:

LITTLE RISA:  They installed a signboard     :farofflook:

LITTLE AI: A signboard?  :mon dunno:

LITTLE RISA:  Un  :depressed:

LITTLE AI: And how did that affect you?  :mon huh:

LITTLE RISA:  It has instruction! And now I’m late!    :on voodoo:

LITTLE AI:  What instruction?  :mon huh2:

LITTLE RISA:  It says GO SLOW, SHOOL AHEAD Uwaaahhhh  :gyaaah:

LITTLE AI:  Ah. Just don't take that road tomorrow, okay?  :mon innocent:


SENSEI:ptam-...:




Okay, that's all. Bow.   :D

Offline rndmnwierd

  • Subleader of Tsunku's Army
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 4824
  • What has been seen cannot be unseen.
Re: YTTC ~For the love of crack * Readers and Writers Unite~ ~Ca-mel Le'maC Club~
« Reply #207 on: November 15, 2012, 07:01:33 PM »
XD Dang.

Offline yellow

  • yellow=weird
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 603
  • i'm here to read and comment, maybe feedback(?) XD
Re: YTTC ~For the love of crack * Readers and Writers Unite~ ~Ca-mel Le'maC Club~
« Reply #208 on: November 16, 2012, 02:14:10 AM »
reading it really brighten up my day  XD
you should come back more often with such cracks  :thumbsup

Offline kRisZ

  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 1325
  • ...shiawasekai...
Re: YTTC ~For the love of crack * Readers and Writers Unite~ ~Ca-mel Le'maC Club~
« Reply #209 on: November 19, 2012, 01:22:01 AM »
rnd-sama
 :grin:

yellow
Yay! I'm glad.  :D

And here's another one  :grin:





THE DAY AFTER THE EXAM



After handing the exam results back individually to the class.

LITTLE ERI:mon scare: *hides paper inside pocket* 

SENSEI:  I’m really disappointed with the results. It’s very obvious some of you did not study.  :pig mad:


LITTLE STUDENTS:huhuh  :O  :nervous 

SENSEI:  And some were obviously copying answers, actually I saw some cheating.  :pig refuse: 


LITTLE STUDENTS: :shocked  :wth  :halo:

SENSEI: And I’m sorry to inform you that I’m sending a letter to your parents to inform them  :pig madder:


LITTLE STUDENTS:O   :doh:  :panic:

SENSEI: Okay that’s all, class dismissed.  :pig gtfo:



LITTLE SAYU:  How on earth did I get a 0?!  :frustrated:

LITTLE ERI:  EH!?  :mon wtf:  OMG! OMG! OMG! :mon tantrum2:

LITTLE SAYU:  Eh? What’s wrong?  :dunno:

LITTLE ERI:  OMG! OMG! OMG!  :mon runcry:

LITTLE SAYU:  Eri~rin?  :on ksweat:

LITTLE ERI:  This can’t be happening!  :mon whine:

LITTLE SAYU:  What? What’s happening?  :on ksweat:

LITTLE ERI:  You scored 0?!  :mon freeze:

LITTLE SAYU:  Yes?  :on ksweat:

LITTLE ERI:  OMG! What do we do now? I don’t want any letter for my parents!   :mon waterworks:

LITTLE SAYU:  Huh?  :dunno:

LITTLE ERI:  What if Sensei sees it like we were cheating?! I got 0 too!   :mon surr: 

LITTLE SAYU:cool2:





 :D

Offline rndmnwierd

  • Subleader of Tsunku's Army
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 4824
  • What has been seen cannot be unseen.
Re: YTTC ~For the love of crack * Readers and Writers Unite~ ~Ca-mel Le'maC Club~
« Reply #210 on: November 19, 2012, 05:56:14 AM »
 :lol: Eri~

Offline yellow

  • yellow=weird
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 603
  • i'm here to read and comment, maybe feedback(?) XD
Re: YTTC ~For the love of crack * Readers and Writers Unite~ ~Ca-mel Le'maC Club~
« Reply #211 on: November 19, 2012, 02:11:41 PM »
eririn~  :rofl: :rofl: :rofl:
she is soo damn funny  :rofl: :rofl: :rofl:
thanks for your cracks... it somehow has cheered me up for my bad day today  :P

Offline kRisZ

  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 1325
  • ...shiawasekai...
Re: YTTC ~For the love of crack * Readers and Writers Unite~ ~Ca-mel Le'maC Club~
« Reply #212 on: December 01, 2012, 09:50:13 AM »
rnd-sama
 :D

yellow
Quote
thanks for your cracks... it somehow has cheered me up for my bad day today
Welcome and I'm glad :strawberry:






ONE OF THOSE DAYS INSIDE THE CLASSROOM



SENSEI:  According to the latest result, the top ten best places to be born in 2013 are 1. Switzerland, blah , blah, blah… 10. Hong Kong.  :pig cute:

LITTLE ERI:  Oh! I wouldn’t want to be born in Switzerland.  :mon cute:

SENSEI:  Why is that Eri-chan?  :pig huh:

LITTLE ERI:  I don’t know how to speak German  :mon whimper:

SENSEI:   :pig sleep:

LITTLE RISA:   :hiakhiakhiak:

LITTLE SAYU:  Eri-rin~~~ that’s not a problem, they’d teach you how  :gmon love2:

LITTLE ERI:  Ah~~~  :mon sweat:

SENSEI:pig refuse:

LITTLE AI:  Just promise to always remember our language, Nihongo.  :bingo:

LITTLE RISA:  Yes, make sure so that we could still understand each other :hee:

SENSEI:    :pig gtfo:




~~~~~
This one happened yesterday, I was reading some yahoo news and my friend was being cute and funny  XD   Just expanding the scene  ;D

 :mon sundae:

Offline kuro808

  • Konkon + HKT + JPH!P= <3 and Happiness
  • Global Moderator
  • Member+
  • *
  • Posts: 23736
  • Natsu Oshi DESU!
    • Kurosawa87
Re: YTTC ~For the love of crack * Readers and Writers Unite~ ~Ca-mel Le'maC Club~
« Reply #213 on: December 01, 2012, 09:53:15 AM »
 :lol: Little Eri
Random Thought:

tumblr

R.I.P. Jab!  Dad/friend

Offline yellow

  • yellow=weird
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 603
  • i'm here to read and comment, maybe feedback(?) XD
Re: YTTC ~For the love of crack * Readers and Writers Unite~ ~Ca-mel Le'maC Club~
« Reply #214 on: December 01, 2012, 09:54:41 AM »
i just can said our little eri is cute  to worry so much 8)

Offline kRisZ

  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 1325
  • ...shiawasekai...
Re: YTTC ~For the love of crack * Readers and Writers Unite~ ~Ca-mel Le'maC Club~
« Reply #215 on: December 23, 2012, 12:04:37 PM »
Happy Birthday Eririn~





STA~TO



ERI:  Okasan! I was almost the class’s top one!  :mon XD:
ERI MAMA:  Really?  :luvluv1:
ERI:  Un  :mon dance:
ERI MAMA:  But... how come it’s only almost?  :dunno:   Does it mean you’re second?  :wriggly: 
ERI:  Eh? No  :mon sweat:
ERI MAMA:  Eh  :dunno:
ERI:  Well, when Sensei announced the top one, she looked my way but she pointed her finger to the girl next to me.  :mon lol:
ERI MAMA:stoned:



:gmon flowers: :mon trannie: :mon firecrack: :mon sundae: :gmon love2: :mon sundae: :mon firecrack: :mon trannie: :gmon flowers:
♥♥♥Wish you a sweet celebration and wish you all the happiness in the world!♥♥♥
 :gmon love2: :gmon love: :gmon love2: :gmon love2: :gmon love: :gmon love2: :gmon love2: :gmon love: :gmon love2:


~~~~~
kuro-kun, yellow
 :grin:


Offline yellow

  • yellow=weird
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 603
  • i'm here to read and comment, maybe feedback(?) XD
Re: YTTC ~For the love of crack * Readers and Writers Unite~ ~Ca-mel Le'maC Club~
« Reply #216 on: December 23, 2012, 12:16:47 PM »
may i know who is the girl sitting next to our little eririn?  :grin:

Offline kRisZ

  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 1325
  • ...shiawasekai...
Re: YTTC ~For the love of crack * Readers and Writers Unite~ ~Ca-mel Le'maC Club~
« Reply #217 on: December 23, 2012, 03:36:04 PM »
^
From a previous posted lame joke, she's sitting next to Sayu   ;D

JPHiP Radio (49/200 @ 128 kbs)     Now playing: SKE48 - SEIFUKU WO NUGITAKU NATTE KITA