JPHiP Radio (9/200 @ 128 kbs)     Now playing: Shiina Ringo - Sid to Hakuchuumu

Author Topic: The TOK Show ~JPH!P Talks it Out~  (Read 58208 times)

Offline kuno_thunder

  • Dance, dance, dance til we run this town!
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 4505
  • ^ Yoonaxfoliation. ^
Re: The TOK Show ~JPH!P Talks it Out~
« Reply #20 on: April 08, 2008, 12:20:04 AM »
Yeah, I guess the late time slot doesn't bode well too much for the east coast members of JPH!P, but works out for Team Europe, who were up early. Thanks to Hakai and to Sev for getting up early and tuning in!  I'll probably watch the movie on the weekend. O0

I'm clicking the guy with the 'fro cuz I'm at work and my buddy Jeff wanted to see him.  So, here he is.

Offline Odango

  • 。♥Super。Cutie♥。
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 1504
  • 2NE1
Re: The TOK Show ~JPH!P Talks it Out~
« Reply #21 on: April 10, 2008, 09:04:56 PM »
It's okay if it's too late for some poeple because they can always listen to the archives :D

The TOK Show - Show 001

So yes do that, cause it's awesome~!  :otomerika:
« Last Edit: April 10, 2008, 10:10:37 PM by Odango »

♥... soundclick ...  ♥ ... youtube ...  ♥
she isnt in this poll but I would like to make it known that I vote Odango for Ultimate Cutest  :theking

Offline Hakai

  • Broken chopstick Masta
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 2115
  • A fistful of confetti
Re: The TOK Show ~JPH!P Talks it Out~
« Reply #22 on: April 10, 2008, 09:23:17 PM »
The link takes mai to the main page of MediaFire  :(

Could you reupload please?


A big chu for Odango-chu from Hakai-chu ^3^

*edited: Nachdinki told mai how to fix it. Thanks to him
« Last Edit: April 10, 2008, 09:29:31 PM by Hakai »

Offline Odango

  • 。♥Super。Cutie♥。
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 1504
  • 2NE1
Re: The TOK Show ~JPH!P Talks it Out~
« Reply #23 on: April 10, 2008, 10:11:25 PM »
Chu for Hakai~! ^o^

And sorry about the link~ I accidently put an " in there XD But it's all fixed now~! ^^

♥... soundclick ...  ♥ ... youtube ...  ♥
she isnt in this poll but I would like to make it known that I vote Odango for Ultimate Cutest  :theking

Offline tenkei

  • Shamisen Hero
  • Global Moderator
  • Member+
  • *
  • Posts: 5679
  • CL-roo omnomnom
Re: The TOK Show ~JPH!P Talks it Out~
« Reply #24 on: April 11, 2008, 02:20:42 AM »
archives FFOOOOOOOO~!!!

facebook | signatures by boykun. ava by rei-chan. | basugasubakuhatsu

Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49849
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: The TOK Show ~JPH!P Talks it Out~
« Reply #25 on: April 12, 2008, 10:05:34 AM »
Great show guys. I popped Ep.0 into my MP3 player in the morning and WHOA. I thought it was KT that screamed when he was describing his dumps. XDDDD Odango woke me the fuck up!

I ROFL'd so hard when tenkei was breaking up and y'all were like "Hmm, can't hear ya buddy" "tenkei sounds like robo-tenkei"

I think y'all should have the Skype exit sound as ur exit music.

Props for the latest ep. We gots to podcast this shit!

Offline Hakai

  • Broken chopstick Masta
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 2115
  • A fistful of confetti
Re: The TOK Show ~JPH!P Talks it Out~
« Reply #26 on: April 14, 2008, 08:34:47 AM »
Awesome show guys!!   :otomerika: :otomerika: :otomerika:

Loved the movie talk, but pairings and crushes talk was epic*!!

Makes worth to wake up at 6:45 in the morning  XD

You know I´ll be here again next week.

Chu  :-*


* Even if you didn´t mention the legendary trio aka Daisu, Hime and Hakai  :roll:

*edited: Just remembered kunkun said I talk like a dude  :tama-mad:

 :lol:
« Last Edit: April 14, 2008, 08:49:11 AM by Hakai »

Offline Rina the Robot

  • ☠☠☠
  • Member+
  • Posts: 2370
Re: The TOK Show ~JPH!P Talks it Out~
« Reply #27 on: April 14, 2008, 10:52:32 AM »
Someone hurry up and post it, please XD I'm told you mentioned me and mini!  :heart:
rina ♥ mini

Offline mini*wheat

  • @Shell_Maree
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 3254
  • Mini<3sRina
    • shell_maree
    • shell_maree
Re: The TOK Show ~JPH!P Talks it Out~
« Reply #28 on: April 14, 2008, 02:13:20 PM »
Someone hurry up and post it, please XD I'm told you mentioned me and mini!  :heart:

They did! We're a HiP pairing!  :heart:

So that was a great show guys! Luckily Waffle House coffee gave me the energy to stay up that late!  I definitely can't wait until next week! :heart:


:::Twitter
::Rest in Peace, Jabs. You'll be forever missed. <3::

Offline kuno_thunder

  • Dance, dance, dance til we run this town!
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 4505
  • ^ Yoonaxfoliation. ^
Re: The TOK Show ~JPH!P Talks it Out~
« Reply #29 on: April 14, 2008, 10:22:26 PM »
Just remembered kunkun said I talk like a dude  :tama-mad:

 :lol:

So yeah, I totally thought you were a guy.  I don't know, I guess I assume that all people that have a similar sense of humour like I do are guys, because I don't know a lot of girls like that.  It isn't MY fault you're cool.  :oops:

Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49849
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: The TOK Show ~JPH!P Talks it Out~
« Reply #30 on: April 15, 2008, 08:48:12 AM »
YEAH!!! Best episode yet. How do all the anecdotes end up as "lol @ daigong" WHATEVIA!!
* daigong struts like Travolta

Odango! :heart:

FRIENDSHIP NEVER ENDS! At JPH!P we're so horny for each other.

You know it me and Masa be tag teaming fools left and right. BUTT HEY You forgot:

(nohomo)
« Last Edit: April 20, 2008, 08:15:04 AM by daigong »

Offline JFC

  • Miki's Birthday Twin
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 26246
Re: The TOK Show ~JPH!P Talks it Out~
« Reply #31 on: April 16, 2008, 12:59:26 AM »
^ You should have posted the one from the bathroom set. :lol:

JPH!P :heart:'s Fushigidane, ChrNo, Jab & marimari. Always.

Offline Rei-chan

  • Caribbean Queen
  • Subcru
  • Member+
  • Posts: 2741
Re: The TOK Show ~JPH!P Talks it Out~
« Reply #32 on: April 16, 2008, 02:25:55 AM »
I enjoyed that show way too much XD  The JPH!P couples section was informative and the crushes revelations were shocking~!!! XD So much fun. Keep it controversial and interesting!  :rofl:

++    Ongaku! Project   ++

Offline cool_kickin_dude

  • Member+
  • Posts: 5217
Re: The TOK Show ~JPH!P Talks it Out~
« Reply #33 on: April 17, 2008, 01:28:21 AM »
hey, was episode 1 this week's episode or has the lonk not been displayed yet? I like to hear the show!

Offline Sev

  • Gentleperv
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 2789
  • Ass + BESTie = BASSTie?
Re: The TOK Show ~JPH!P Talks it Out~
« Reply #34 on: April 17, 2008, 01:52:29 AM »
I don't think the show's been upped yet. Or am i missing something? Which is a god damn shame, coz i'm dying to listen to it aswell.

Edit before post: All right. Being a bitch aint my thang. So here's the deal. I've been running some serious lab testing (all succesfull) over here and just have to make an announcement or something. Coz this shit is gonna be fly~

No more begging/waiting for archives. I've set up a scheduler that will RECORD the show every god damn monday. It is set to record 10 minutes in advance of when the show starts (correct me if i'm wrong but it's 1AM EST (6AM GMT)?) and the recording will last for 90 minutes. In case you go over the time. This can be changed. I rather record too much than too little. So 10k, Oda or KT.. lemme know if you plan on running over time.

THE FUN DONT STOP YO!! THERE'S MORE PARTYING GOING ON! :cow: <-- New cow needs to dance. So the files will be saved instantly on my webserv. Uncut, undedited and uncensored just like we like it, and all for your pleasure.. and mine. Which basically means that you can download it RIGHT AFTER IT'S DONE OR WHENEVER THE FUCK YOU WANT. I will, obviously, cut it properly as soon as I can and leave the edited version, or up it to a filehost or whatever.

so to everyone that time differences pays a bitch to, BOOKMARK THIS FUCKING PAGE AND KEEP REFRESHING YO!

URL: http://sev.mine.nu/content/skit/JPHIP-Radio/

This obviously means that i can skudulize more shows, and i will, within time. Peace!
[/url]

Offline tenkei

  • Shamisen Hero
  • Global Moderator
  • Member+
  • *
  • Posts: 5679
  • CL-roo omnomnom
Re: The TOK Show ~JPH!P Talks it Out~
« Reply #35 on: April 17, 2008, 01:58:01 AM »
fucken awesome sev!

as for ep 01, that was last weeks (we talked about evil school kids etc.). ep 02 should be up shortly, odango has the archive and she uploads it as soon as she gets a chance. check back for it, but thanks to sev's announcement you wont have to wait next week!

facebook | signatures by boykun. ava by rei-chan. | basugasubakuhatsu

Offline Hakai

  • Broken chopstick Masta
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 2115
  • A fistful of confetti
Re: The TOK Show ~JPH!P Talks it Out~
« Reply #36 on: April 17, 2008, 11:11:33 AM »
So yeah, I totally thought you were a guy.  I don't know, I guess I assume that all people that have a similar sense of humour like I do are guys, because I don't know a lot of girls like that.  It isn't MY fault you're cool.  :oops:

It´s ok. I have always been quite boyish irl and hey! I like your sense of humour too! Mmmm Bahbeh!  8)

That pic is awesome dai and kunkun  :cow:

Great job Sev! You deserve a congratulations kick in the head!  :lol:

Offline kuno_thunder

  • Dance, dance, dance til we run this town!
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 4505
  • ^ Yoonaxfoliation. ^
Re: The TOK Show ~JPH!P Talks it Out~
« Reply #37 on: April 17, 2008, 11:47:03 PM »
Hahaha, I totally forgot about that picture.  That's like, three years old already.  Hakai dude, er, girl, there's gonna be some mo' pics coming up soon!

Offline Odango

  • 。♥Super。Cutie♥。
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 1504
  • 2NE1
Re: The TOK Show ~JPH!P Talks it Out~
« Reply #38 on: April 18, 2008, 12:12:14 AM »

♥... soundclick ...  ♥ ... youtube ...  ♥
she isnt in this poll but I would like to make it known that I vote Odango for Ultimate Cutest  :theking

Offline Sev

  • Gentleperv
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 2789
  • Ass + BESTie = BASSTie?
Re: The TOK Show ~JPH!P Talks it Out~
« Reply #39 on: April 18, 2008, 01:13:10 AM »
Thank you Odango! You are the greatest ever! <3333333
[/url]

JPHiP Radio (9/200 @ 128 kbs)     Now playing: Shiina Ringo - Sid to Hakuchuumu