JPHiP Radio (24/200 @ 128 kbs)     Now playing: Lite - Ef

Author Topic: Love x 2 (the entire series) [easy navigation on 1st page] Complete  (Read 44494 times)

Offline Ai.love

  • Don't hold back <3
  • Member+
  • Posts: 56
Re: Love x 2 (the entire series) [easy navigation on 1st page] Complete
« Reply #200 on: July 27, 2008, 11:41:39 AM »
Out of all of the fan fics I've read, yours is seriously my favorite. It brought out all of the emotions that I could possibly feel and with that, I think that is truly amazing. I remember reading the first stories on 4th station~ I was like this is too good not to be continued and then I found the rest here on JPHiP.  I was so happy when I did but I remember saying I wish I didn't because of all the crying XD
I should stop reading because I don't like crying and when I imagine Aya and Miki dead~   :mon cry:

I don't even know how many times I've read the whole thing ..... I like it that much~ :heart:

Anyways I just wanted to show my love for you ......... I LOVE YOU  :wub:
<img src=http://i9.photobucket.com/albums/a63/---Munkee---/Aya%20Matsuura/gamraburabu.jpg>  <a href="http://www.imeem.com/munkeeg1rl/playlist/MkAPxeWc/hello_project_music_playlist/">-check out my playlist ^_^</a>

Offline OTN1

  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 672
Re: Love x 2 (the entire series) [easy navigation on 1st page] Complete
« Reply #201 on: July 27, 2008, 04:38:03 PM »
After a bit of a crappy evening, this was a very nice thing to read.  Thank you very much.

Sorry to say (actually, I'm happy to say!) that this story won't continue, ayase909.  I could write from every dimension's person's POV, but it would never end.  Have to walk away while I can.  Leave some things to the readers' imaginations or pens.

Ai.love, my repeated reading of these stories has actually made me dislike it so much!  Haha.  Other than a few key lines that I thought turned out nicely, I feel this story is on a much lower level than the low level I'd initially put it on.  OK, slight exaggeration.  Maybe I'm trying to live up to the humble image bestowed upon me by my friend Rokun. :lol:

And in a completely fitting move, my shuffled music landed on the final scene of Tchaikovsky's "Swan Lake".  Very dramatic, very epic.

Offline ayase909

  • I'm A Tomo-Holic dechu!
  • Member+
  • Posts: 245
  • miya-airi rabu-rabu
Re: Love x 2 (the entire series) [easy navigation on 1st page] Complete
« Reply #202 on: July 27, 2008, 08:16:47 PM »
 :fainted: not continuing the story?????? hmmmm okay! i can understand that.............but i just can't help it......too much sadness, haha............can you write another fic then? miki and aya with miya and risako.....haha :luvluv2:




Offline sweeety

  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 984
Re: Love x 2 (the entire series) [easy navigation on 1st page] Complete
« Reply #203 on: July 28, 2008, 11:54:51 AM »
Tchaikovski... nice :)
I have a porcupine called zazoom, he leaves his scent on peoples' graves.

Offline candy_boy

  • Member
  • Posts: 30
  • hai, sensei!
Re: Love x 2 (the entire series) [easy navigation on 1st page] Complete
« Reply #204 on: April 26, 2009, 10:07:38 AM »
I can't thank you enough for writing and actually finishing this... I often get my heart crushed by unfinished fics.  :(

You made me cry. I remember repeatedly telling myself "Quit reading! You've got class for 9 hours tomorrow. SLEEP!" but I always end up going on it until 4am. Then, when I finally get myself under the covers, I keep tossing and turning because of thinking about this fic too much.  :sweatdrop: Sweet torture!  :P

I also distinctly remember stopping mid-story NUMEROUS times because I don't wanna cry anymore.. LOL Then off I go to do homework and then stop in the middle of it to come back here and read and get my heart ripped out.  I guess I'm a masochist. :lol:


The last part had me dreading you-know-what... but then I guess you got tired of killing me over and over again! Thank you!  :heart:


This is my favorite fanfic! Again, I can't thank you enough. Wherever you are now and whatever it is you've moved on into doing, I'm really glad you decided to make this series at one point in your life (mushy i know but right now that's what i feel). Made me forget my problems... You led me into such an awesome emotional roller coaster ride.  Such a high! :heart: :heart:
Rika <3

Offline pharmchan

  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 63
Re: Love x 2 (the entire series) [easy navigation on 1st page] Complete
« Reply #205 on: March 05, 2013, 11:20:30 AM »
i register just for the sake on commenting..

otn congratulation on the story you created here. i read hundred of fic but never ever i experience like what i read here.
this fic is so much heartbroken and yet beautifully told.
you killed aya so fast that i no longer had any energy left to read. i kno it stupid bcause it just a fic and not even real but i cant handle it.
honestly i dunno when can i continue love x 2 =infinity (story 5). i doubt it happen anytime soon..overall i like this story~



btw i like your style of writing..i wonder if u r the real writer?


JPHiP Radio (24/200 @ 128 kbs)     Now playing: Lite - Ef