JPHiP Radio (30/200 @ 128 kbs)     Now playing: Hysteric Blue - Raba-zu

Author Topic: The Official Acchan Thread  (Read 573447 times)

Offline hydeo1

  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 1166
Re: [TEAM A] ACCHAN ~ The Maeda Atsuko Thread
« Reply #40 on: January 18, 2009, 02:24:26 PM »
seens this really hurt ahehaeha :x

when they got michan and kojima ahehaea who have more  breast than takamina haehahea, that maybe really hurt ahehaea


http://www.mysoju.com/

so guys take a look on this site ^^ hope u like (i know dont have nothing related with akb, just a little because have mendol :P aehaehae)

Offline Masa

  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 60079
  • Swaggalicious Basterd
    • MasaMackey
Re: [TEAM A] ACCHAN ~ The Maeda Atsuko Thread
« Reply #41 on: January 19, 2009, 09:49:40 AM »


^ The first three eps ARE subbed and should be available via H!O or d-addicts! Sadly the subbing team stopped, so it's only these three.  The show is freaky as hell and maybe not everyone's taste, but it has Maeda.  :wub:

Thanks for the heads up! I managed to download episodes 1 & 2. I haven't watched the 2nd episode yet but at least the 1st one was quite awesome and hilariously stupid. Nao Minamisawa & Atsuko were both mad cute :P

... but no Maeda.

:thumbdown:

Offline Masa

  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 60079
  • Swaggalicious Basterd
    • MasaMackey
Re: [TEAM A] ACCHAN ~ The Maeda Atsuko Thread
« Reply #42 on: January 20, 2009, 08:38:21 PM »



DOWNLOAD


DOWNLOAD

I guess her new PB is called "Hai"..... :lol:
« Last Edit: January 21, 2009, 07:46:08 AM by Masa »

Offline SomethingWild

  • ほっといてよ~ うざいんだよ
  • Member+
  • Posts: 20000
  • 君の泣き顔は見たくないよ!
Re: [TEAM A] ACCHAN ~ The Maeda Atsuko Thread
« Reply #43 on: January 22, 2009, 12:00:58 PM »
^you guessed right  :)

AKBingo this week was great. Acchan showed up at some student dormitory. The reaction from the guy is just priceless. I mean, how would you react if all of a sudden Acchan is standing in front of you?!  XD

Offline Twisted Blue

  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 1473
Re: [TEAM A] ACCHAN ~ The Maeda Atsuko Thread
« Reply #44 on: January 22, 2009, 03:13:00 PM »
Probably not recognizing her coz my brain defies the fact it could be real. XD ... Or ... well ... damn you japanese language!  XdXD

Offline Masa

  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 60079
  • Swaggalicious Basterd
    • MasaMackey
Re: [TEAM A] ACCHAN ~ The Maeda Atsuko Thread
« Reply #45 on: January 26, 2009, 11:12:33 PM »

« Last Edit: January 26, 2009, 11:17:10 PM by Masa »

Offline Twisted Blue

  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 1473
Re: [TEAM A] ACCHAN ~ The Maeda Atsuko Thread
« Reply #46 on: January 27, 2009, 01:15:20 AM »
It's about time to order that book before it's sold out!  :shocked

Offline SomethingWild

  • ほっといてよ~ うざいんだよ
  • Member+
  • Posts: 20000
  • 君の泣き顔は見たくないよ!
Re: [TEAM A] ACCHAN ~ The Maeda Atsuko Thread
« Reply #47 on: January 28, 2009, 02:19:52 PM »

Offline Twisted Blue

  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 1473
Re: [TEAM A] ACCHAN ~ The Maeda Atsuko Thread
« Reply #48 on: January 28, 2009, 02:25:38 PM »
haha, now let's see if it's safe to order or "possibly risky with customs" XD

Offline SomethingWild

  • ほっといてよ~ うざいんだよ
  • Member+
  • Posts: 20000
  • 君の泣き顔は見たくないよ!
Re: [TEAM A] ACCHAN ~ The Maeda Atsuko Thread
« Reply #49 on: January 28, 2009, 02:35:28 PM »
 :lol: Many questionable shots regarding that area  :P

Great PB. Much better than I expected, it has everything. Stylish pics, cute pics (bunny ears!!), funny pics, artsy pics (26/27).

I especially like the wacky pics. The one where she hides between the food for example.

Btw, what's with the melon wacking on the beach? Some sort of tradition? Ai Otsuka did it as well in her Smiley pv.

Offline Masa

  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 60079
  • Swaggalicious Basterd
    • MasaMackey
Re: [TEAM A] ACCHAN ~ The Maeda Atsuko Thread
« Reply #50 on: January 28, 2009, 03:07:44 PM »
[PB] Atsuko Maeda - Hai [95P]

DOWNLOAD

*credit to z3144228 @ Hello!Online*

Previews:


Is it just me, or does Atsuko look like Takahashi in this pic:

XD

Offline Twisted Blue

  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 1473
Re: [TEAM A] ACCHAN ~ The Maeda Atsuko Thread
« Reply #51 on: January 28, 2009, 03:10:26 PM »
It's just you.  :lol: - Acchan looks better!  :grin:

Offline SomethingWild

  • ほっといてよ~ うざいんだよ
  • Member+
  • Posts: 20000
  • 君の泣き顔は見たくないよ!
Re: [TEAM A] ACCHAN ~ The Maeda Atsuko Thread
« Reply #52 on: January 28, 2009, 05:13:19 PM »
Is it just me, or does Atsuko look like Takahashi

Quote from myself a year ago:

Maeda Atsuko --> Ai Takahashi

Everybody was like "no way, she looks more like Kamei, look at the similar hair etc".. Ever since the AKB48 appearance on Music Fighter I thaught she resembles Ai. Not only looks, but personality too.. as in the way they respond to questions (or lack there off  :lol:). Note: This was some years ago, things are different now. Acchan pwns Aichan on many levels  :P

edit: lmao, the quote is exactly one year ago  :lol:

Offline Stryfe

  • Tech Mod
  • Member+
  • *
  • Posts: 9752
Re: [TEAM A] ACCHAN ~ The Maeda Atsuko Thread
« Reply #53 on: January 28, 2009, 05:24:12 PM »
Haha, dream on, guys.

Regarding the resemblance, long while back I saw some pics and there are bits and pieces of both Eri and Aichan, I always thought.

Offline shirenuファクトリー

  • Flipper
  • Global Moderator
  • Member+
  • *
  • Posts: 13472
Re: [TEAM A] ACCHAN ~ The Maeda Atsuko Thread
« Reply #54 on: January 28, 2009, 05:27:06 PM »
Acchan pwns Aichan on many levels  :P

Aichan pwns the shit out of anyone in AKB just by existing :)
LJ★  ~Rest in Peace marimari, Jabronisaur, ChrNo & Fushigidane

Offline Twisted Blue

  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 1473
Re: [TEAM A] ACCHAN ~ The Maeda Atsuko Thread
« Reply #55 on: January 28, 2009, 05:29:15 PM »
bahahaha  :lol: XD

Offline JFC

  • Miki's Birthday Twin
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 26690
Re: [TEAM A] ACCHAN ~ The Maeda Atsuko Thread
« Reply #56 on: January 29, 2009, 01:51:56 AM »
Aichan pwns the shit out of anyone in AKB just by existing :)
Preach on sistah shi! :rockon:


« Last Edit: January 29, 2009, 04:16:34 AM by JFC »

JPH!P :heart:'s Fushigidane, ChrNo, Jab & marimari. Always.

Offline Shumatsu Samurai

  • もっちぃ
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 615
Re: [TEAM A] ACCHAN ~ The Maeda Atsuko Thread
« Reply #57 on: January 29, 2009, 08:25:43 PM »
Yeah, she's awesome! Next time in Japan, I'd like to meet her and have my picture taken with her.
Oh wait, she's not in AKB... too bad...

Offline Masa

  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 60079
  • Swaggalicious Basterd
    • MasaMackey
Re: [TEAM A] ACCHAN ~ The Maeda Atsuko Thread
« Reply #58 on: February 06, 2009, 08:53:17 AM »
« Last Edit: February 06, 2009, 08:57:49 AM by Masa »

Offline Twisted Blue

  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 1473
Re: [TEAM A] ACCHAN ~ The Maeda Atsuko Thread
« Reply #59 on: February 06, 2009, 09:35:29 AM »
Waow, now you even start spamming BLTs. Acchan really got you!  :grin: :lol:

JPHiP Radio (30/200 @ 128 kbs)     Now playing: Hysteric Blue - Raba-zu