JPHiP Radio (26/200 @ 128 kbs)     Now playing: Dream - Reality

Author Topic: WWU Mach 2 (WED 7PM PST) 9/16 6:45 PM start~  (Read 5744 times)

Offline Tris-chan

  • Rhyme Fiend
  • Member+
  • Posts: 210
  • MM girls ain't nothin to F* with
WWU Mach 2 (WED 7PM PST) 9/16 6:45 PM start~
« on: March 07, 2009, 06:45:52 AM »
So...

so...

so....

I'm back! Again. For the 7th show. This one is for real I swear.

WWU - the Wednesday Wake-Up, catch it at 7 PM PST, every wednesday!

Who knows what's gonna happen?
« Last Edit: September 17, 2009, 02:14:13 AM by Tris-chan »

Offline thatonezombie

  • 67th Mr. Mountain
  • Member+
  • Posts: 4134
  • "Homie, you're the Lupe Fiasco of JPH!P" - Masa
    • thatonezombie
Re: WWU Mach 2
« Reply #1 on: March 07, 2009, 06:49:40 AM »
I request crazy mad Wu-Tang references
I vote for TOZ as the most gangsta~  :otomerika:
[01:35] <shirenu> if it ain't zomb, it ain't bomb
Visit TOZ's House of Hits http://forum.jphip.com/index.php?topic=23639.0

Offline Odango

  • 。♥Super。Cutie♥。
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 1504
  • 2NE1
Re: WWU Mach 2
« Reply #2 on: March 07, 2009, 07:20:36 AM »
Yay~ I'll tune in! WB~

♥... soundclick ...  ♥ ... youtube ...  ♥
she isnt in this poll but I would like to make it known that I vote Odango for Ultimate Cutest  :theking

Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49895
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: WWU Mach 2
« Reply #3 on: March 07, 2009, 07:30:24 AM »
6 PM, that kinda works for me haha!

Great to have ya back on the MIGHTY JPHiP Airwaves!

Offline Tris-chan

  • Rhyme Fiend
  • Member+
  • Posts: 210
  • MM girls ain't nothin to F* with
Re: WWU Mach 2
« Reply #4 on: March 11, 2009, 08:02:43 PM »
Alright y'all, tonight's the night! Some things to expect...

"Cover THIS!"

Theme weeks!

Random guest hosts! (Maybe)

Other stuff that I haven't yet thought of!

So don't forget, 7 PM PST! TONIGHT!!!

Offline Tris-chan

  • Rhyme Fiend
  • Member+
  • Posts: 210
  • MM girls ain't nothin to F* with
Re: WWU Mach 2 [Wed 7 PM PST/10 EST]
« Reply #5 on: March 12, 2009, 04:34:57 AM »
3/11/09 playlist:

WWU theme - Ika Summer! (Orange Range)
Chatmonchy - Last Love Letter (Album ver.)
misono - ?cm
Retro Honpo - Hashire! Scooter!
Hirano Aya - Breakthrough (Album Ver.)
Aikawa Nanase - Midnight Blue
Otsuka Ai - Ponpon
Judy & Mary - Sobakasu
DEMON Kogure - Sobakasu
EU PHORIA - Valentine Jealousy
Sowelu - Material World - WTF Edit -
Tommy Heavenly6 - Papermoon
WWU ending theme - Drive (Amuro Namie)

Look forward to next week's theme - Engrish! Goo~

If you have any ideas for themes, don't be afraid to post them here! Thanks for listening all!

Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49895
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: WWU Mach 2 [Wed 7 PM PST/10 EST]
« Reply #6 on: March 12, 2009, 09:14:20 AM »
Dope show Tris!! You weren't nervous at all :P

I got a theme : songs with WU or Woo in em

Offline pikapikapika

  • ピンクの稲妻!
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 2573
  • Pika~!
    • pikathree
    • pikathree
Re: WWU Mach 2 [Wed 7 PM PST/10 EST]
« Reply #7 on: March 14, 2009, 04:48:58 PM »
Nice show! I wish I could of listened more but I have my own show prep to do :doh:

Offline Tris-chan

  • Rhyme Fiend
  • Member+
  • Posts: 210
  • MM girls ain't nothin to F* with
Re: WWU Mach 2 [Wed 7 PM PST/10 EST]
« Reply #8 on: April 04, 2009, 04:47:53 AM »
So! As promised to Daigong, here's a couple of cuts from the cats that will be in studio next week on my show.



Pooh-mic (far left) will be joining me for sure, the other three may also!

Anyway, all of these are from their album, Unorthodox.

http://www.twitter.com/?d=VHISSWI9 - Off in the Carolinas

http://www.twitter.com/?d=KK8HC73Q - Toy Soldiers

http://www.twitter.com/?d=325WA78O - Release Me

Pooh-mic is the first rapper on Carolinas and Release me. I -think- Jervais is the first rapper on Toy Soldiers, but I'll have to double check.

Anyway, if you like them, be sure to check out the Wednesday Wake-up next week, Wednesday at 7 PST!

Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49895
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: WWU Mach 2 (WED 7PM PST) 4/08 SPECIAL GUEST IN STUDIO~
« Reply #9 on: August 20, 2009, 07:31:01 AM »
EPIC POST!!!

I swore I posted here...but Hendrix Show was great. Songs I never heard, and Dan was all in it lol

Loved the Reggae Show too. POST TriS!

Offline adventwriter

  • Forever a Linlin wota.
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 3109
Re: WWU Mach 2 (WED 7PM PST) 4/08 SPECIAL GUEST IN STUDIO~
« Reply #10 on: August 20, 2009, 01:13:53 PM »
It was awesome to listen to part of your musical inspiration - the reason you started playing guitar right?

Awesome show Tris!

Avatar/Sig: Liamers @ M-C


Offline Tris-chan

  • Rhyme Fiend
  • Member+
  • Posts: 210
  • MM girls ain't nothin to F* with
Re: WWU Mach 2 (WED 7PM PST) 9/16 6:45 PM start~
« Reply #12 on: September 17, 2009, 02:13:54 AM »
So! One time only...probably...this week WWU is starting earlier! 15 minutes earlier to be exact. So tune in at 6:45 this week for an absolute explosion of inspiration~

JPHiP Radio (26/200 @ 128 kbs)     Now playing: Dream - Reality