JPHiP Radio (40/200 @ 128 kbs)     Now playing: The Chewinggum Weekend - Ice

Author Topic: [Web Show] basugasubakuhatsu! THE TV  (Read 35814 times)

Offline tenkei

  • Shamisen Hero
  • Global Moderator
  • Member+
  • *
  • Posts: 5679
  • CL-roo omnomnom
[Web Show] basugasubakuhatsu! THE TV
« on: October 27, 2010, 09:20:59 PM »


A brand new webshow with some classic flavor. basugasubakuhatsu! THE TV is bringing bgbh back to the interwebs on a regular basis. Check us out every Friday at 7PM pacific to catch our show on ustream for all the basugasu antic you've come to love. We'll be watching whatever we feel like really, from idol programs like AKBingo and Idoling!!! to variety shows like VS Arashi and Shabekuri 007 and the latest and greatest PVs, and all the while offering our Expert Analysis.

So, starting on November 5th at 7PM Pacific, check us out every Friday at the link below!

Ustream Channel (main show)
Youtube Channel (BTS and special videos) [coming soon]
« Last Edit: October 28, 2010, 01:53:33 AM by tenkei »

facebook | signatures by boykun. ava by rei-chan. | basugasubakuhatsu

Offline Amplifier

  • Global Moderator
  • Member+
  • *
  • Posts: 10468
Re: [Web Show] BASUGASUBAKUHATSU the tv
« Reply #1 on: October 27, 2010, 09:24:01 PM »
Bout time Basugasu makes it back to regular airing.

Offline Ayabie

  • 西瓜太郎
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 7429
Re: [Web Show] basugasubakuhatsu! THE TV
« Reply #2 on: October 27, 2010, 10:02:48 PM »
Fuck, I'll have to wake up early for this. :lol:

Offline arun.yothin

  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 7391
Re: [Web Show] basugasubakuhatsu! THE TV
« Reply #3 on: October 28, 2010, 04:39:49 AM »
Is tenkei gonna be gettin' drunk like at AX in '09?

Offline Kimuuu

  • Pimped by teh Pimpwolf
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 2942
  • strawb3rrykream's girl <3
Re: [Web Show] basugasubakuhatsu! THE TV
« Reply #4 on: October 28, 2010, 04:56:31 AM »
Awwwwwwwwwwwwwwwwwww snap.

Offline tenkei

  • Shamisen Hero
  • Global Moderator
  • Member+
  • *
  • Posts: 5679
  • CL-roo omnomnom
Re: [Web Show] basugasubakuhatsu! THE TV
« Reply #5 on: October 28, 2010, 05:00:57 AM »
Is tenkei gonna be gettin' drunk like at AX in '09?

haha no, sadly. maybe in some of the special videos were gonna put up later lol

facebook | signatures by boykun. ava by rei-chan. | basugasubakuhatsu

Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49787
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: [Web Show] basugasubakuhatsu! THE TV
« Reply #6 on: October 28, 2010, 12:41:52 PM »
OH FUCK YEA!! IT HAD TO BE 4 REALZ.

best pack the :ky:

Offline Kimuuu

  • Pimped by teh Pimpwolf
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 2942
  • strawb3rrykream's girl <3
Re: [Web Show] basugasubakuhatsu! THE TV
« Reply #7 on: October 28, 2010, 08:25:41 PM »
WILL THERE BE EPIC MALEBONDING?!

Offline Deft-Monkey

  • Banana Picker
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 2882
  • Just like my basement's anti-escape mechanism
Re: [Web Show] basugasubakuhatsu! THE TV
« Reply #8 on: October 29, 2010, 05:18:58 AM »
Aw yeahhhh!!!! :rockon

First show starts the day after my last exam :thumbup

Offline boykun

  • トマトケチャップ 100% OK
  • Member+
  • Posts: 3622
Re: [Web Show] basugasubakuhatsu! THE TV
« Reply #9 on: November 03, 2010, 03:02:04 AM »
I'm setting up stuff and testing the stream right now, please check it out and give me some feedback.. or if you just wanna see me suck at Counter Strike, StarCraft II, and other games :lol:

basugasubakuhatsu! THE TV


Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49787
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: [Web Show] basugasubakuhatsu! THE TV
« Reply #10 on: November 06, 2010, 12:24:49 AM »
I'm setting up stuff and testing the stream right now, please check it out and give me some feedback.. or if you just wanna see me suck at Counter Strike, StarCraft II, and other games :lol:

basugasubakuhatsu! THE TV



FUCK YEAH MAN!

I'm watching now :popcorn:

Offline boykun

  • トマトケチャップ 100% OK
  • Member+
  • Posts: 3622
Re: [Web Show] basugasubakuhatsu! THE TV
« Reply #11 on: November 06, 2010, 04:35:28 AM »
Thanks for watching.


Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49787
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: [Web Show] basugasubakuhatsu! THE TV
« Reply #12 on: November 07, 2010, 12:33:12 PM »
DAMN!



Good insight. it made mal go :o in the IRC lol

Offline boykun

  • トマトケチャップ 100% OK
  • Member+
  • Posts: 3622
Re: [Web Show] basugasubakuhatsu! THE TV
« Reply #13 on: November 13, 2010, 05:16:41 AM »




Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49787
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: [Web Show] basugasubakuhatsu! THE TV
« Reply #14 on: November 14, 2010, 12:07:38 PM »
lol damn forgot all about it, was so excited jphip was back up XD

Thanks for the archives!

Offline boykun

  • トマトケチャップ 100% OK
  • Member+
  • Posts: 3622
Re: [Web Show] basugasubakuhatsu! THE TV
« Reply #15 on: November 20, 2010, 04:53:48 AM »


Offline boykun

  • トマトケチャップ 100% OK
  • Member+
  • Posts: 3622
Re: [Web Show] basugasubakuhatsu! THE TV
« Reply #16 on: November 26, 2010, 05:27:54 AM »
No show this week.

You know, American Thanksgiving shenanigans and stuff.


Offline tenkei

  • Shamisen Hero
  • Global Moderator
  • Member+
  • *
  • Posts: 5679
  • CL-roo omnomnom
Re: [Web Show] basugasubakuhatsu! THE TV
« Reply #17 on: November 30, 2010, 07:40:02 PM »
well be back this week with the first of a 2 part episode!

we also might have a xmas special this month, not sure about it yet lol

facebook | signatures by boykun. ava by rei-chan. | basugasubakuhatsu

Offline tenkei

  • Shamisen Hero
  • Global Moderator
  • Member+
  • *
  • Posts: 5679
  • CL-roo omnomnom
Re: [Web Show] basugasubakuhatsu! THE TV
« Reply #18 on: December 04, 2010, 03:25:15 AM »
damn, some technical difficulties at the studio this week, gonna have to sit another friday out. but don't worry, that 2 part episode is till coming next week so please tune in then!

facebook | signatures by boykun. ava by rei-chan. | basugasubakuhatsu

Offline boykun

  • トマトケチャップ 100% OK
  • Member+
  • Posts: 3622
Re: [Web Show] basugasubakuhatsu! THE TV
« Reply #19 on: December 11, 2010, 04:00:38 AM »
Show is live! Tune in for some cooooool shit.
http://www.ustream.tv/channel/basugasubakuhatsu-the-tv#


JPHiP Radio (40/200 @ 128 kbs)     Now playing: The Chewinggum Weekend - Ice