JPHiP Radio (29/200 @ 128 kbs)     Now playing: Kara - Break It

Author Topic: Swagga Like Us (JPH!P Remix)  (Read 145674 times)

Offline thatonezombie

  • 67th Mr. Mountain
  • Member+
  • Posts: 4124
  • "Homie, you're the Lupe Fiasco of JPH!P" - Masa
    • thatonezombie
Re: Swagga Like Us (JPH!P Remix)
« Reply #40 on: August 17, 2009, 07:21:36 AM »
Remember, this is the last week to get those recordings in to Odango
I vote for TOZ as the most gangsta~  :otomerika:
[01:35] <shirenu> if it ain't zomb, it ain't bomb
Visit TOZ's House of Hits http://forum.jphip.com/index.php?topic=23639.0

Offline Sev

  • Gentleperv
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 2789
  • Ass + BESTie = BASSTie?
Re: Swagga Like Us (JPH!P Remix)
« Reply #41 on: August 18, 2009, 08:02:44 PM »
Sent mine in to Oda-G. :)
[/url]

Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49828
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: Swagga Like Us (JPH!P Remix)
« Reply #42 on: August 20, 2009, 07:24:37 AM »
SHIT IS POPPING!!

How about getting peeps to send in random grunts? We need some "okay!" "let's go" "unngh"


Everytime I turn around at work, I get this venom and am inspired! Just gotta work on my flow :lol: but I wrote some hilarious dr. seuss rhymes. The CANTO IS LETHAL!!

I was talking to TOZ and werd....something special event is gonna follow when Odango finishes the mix....stay tuned  :jphip:

Offline tamatron

  • Evil Super Villain
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 11072
  • Arse Gratia Arse
Re: Swagga Like Us (JPH!P Remix)
« Reply #43 on: August 20, 2009, 01:53:25 PM »
wutwutwut!

This is so hard, I don't know where to start. :lol:

I'm trying to get it in time.



Offline Rei-chan

  • Caribbean Queen
  • Subcru
  • Member+
  • Posts: 2741
Re: Swagga Like Us (JPH!P Remix)
« Reply #44 on: August 20, 2009, 05:41:29 PM »
^ Same here... Although I did write some little lines to try and use some days ago, I haven't had much time to work on it ;_; 

++    Ongaku! Project   ++

Offline sayahchan

  • I disapear from time to time, only to return in a blaze!
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 292
  • Ava made by moi ask me for anymore.
Re: Swagga Like Us (JPH!P Remix)
« Reply #45 on: August 20, 2009, 10:01:05 PM »
I am just as bad off, I have lines written, like maybe 4... but it might not be enough... LMAO...
this is so hard!!!! and hopefully it doesnt sound uber lame.

I am going to try and do something before my show tonight.. even if its lying down the base track with a bunch of random freestyle.


Avatar and sig made by Kawaii Beam

Offline thatonezombie

  • 67th Mr. Mountain
  • Member+
  • Posts: 4124
  • "Homie, you're the Lupe Fiasco of JPH!P" - Masa
    • thatonezombie
Re: Swagga Like Us (JPH!P Remix)
« Reply #46 on: August 22, 2009, 03:17:00 AM »
AIGHT PEEPS! UPDATE! WE REALIZE THAT NOT EVERYONE CAN WRITE A RAP (SHIT, IT WAS A STRUGGLE FOR EVERYONE ONE WAY FOR ANOTHER)

DEADLINE DATE PUSHED TO AUGUST 30TH!!!!!!
I vote for TOZ as the most gangsta~  :otomerika:
[01:35] <shirenu> if it ain't zomb, it ain't bomb
Visit TOZ's House of Hits http://forum.jphip.com/index.php?topic=23639.0

Offline Rei-chan

  • Caribbean Queen
  • Subcru
  • Member+
  • Posts: 2741
Re: Swagga Like Us (JPH!P Remix)
« Reply #47 on: August 22, 2009, 04:26:57 AM »
YES!!!!!!!!!

++    Ongaku! Project   ++

Offline tamatron

  • Evil Super Villain
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 11072
  • Arse Gratia Arse
Re: Swagga Like Us (JPH!P Remix)
« Reply #48 on: August 22, 2009, 08:34:40 AM »
Oh thank gawd. Daigong did the writing for me but I'm not that familiar with the song, it's much harder than I thought. :lol:



Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49828
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: Swagga Like Us (JPH!P Remix)
« Reply #49 on: August 22, 2009, 09:19:59 AM »
WERD!!

I'll give ya tips...after Postwhoring Olympics :on lol:

Keep in mind: Just deliver the lines like you bragadocious!

Offline tenkei

  • Shamisen Hero
  • Global Moderator
  • Member+
  • *
  • Posts: 5679
  • CL-roo omnomnom
Re: Swagga Like Us (JPH!P Remix)
« Reply #50 on: August 22, 2009, 12:27:22 PM »
im working on my delivery. i gotta hit it with that venom!

facebook | signatures by boykun. ava by rei-chan. | basugasubakuhatsu

Offline thatonezombie

  • 67th Mr. Mountain
  • Member+
  • Posts: 4124
  • "Homie, you're the Lupe Fiasco of JPH!P" - Masa
    • thatonezombie
Re: Swagga Like Us (JPH!P Remix)
« Reply #51 on: August 23, 2009, 07:56:50 AM »
Remember, August 30th. We aint pushing it any further. Work on that rap flow. (If we do another one of these next year, we are gonna do crazy like country or death metal or something crazy like that)
I vote for TOZ as the most gangsta~  :otomerika:
[01:35] <shirenu> if it ain't zomb, it ain't bomb
Visit TOZ's House of Hits http://forum.jphip.com/index.php?topic=23639.0

Offline Kookyprincess22

  • self-proclaimed youngest female on jph!p
  • Member+
  • Posts: 277
  • rawr
Re: Swagga Like Us (JPH!P Remix)
« Reply #52 on: August 23, 2009, 09:26:23 PM »
This sounds like an awesome Idea, I'm in. :)

I'm a ninja pirate.

Offline thatonezombie

  • 67th Mr. Mountain
  • Member+
  • Posts: 4124
  • "Homie, you're the Lupe Fiasco of JPH!P" - Masa
    • thatonezombie
Re: Swagga Like Us (JPH!P Remix)
« Reply #53 on: August 28, 2009, 05:06:18 AM »
3 DAYS LEFT TO GET THOSE VERSES IN!

WE ALSO NEED PEOPLE TO RECORD RANDOM GRUNTS AND SAYINGS LIKE: JPH!P, UHHHH, YEAH. THINGS OF THAT NATURE.
I vote for TOZ as the most gangsta~  :otomerika:
[01:35] <shirenu> if it ain't zomb, it ain't bomb
Visit TOZ's House of Hits http://forum.jphip.com/index.php?topic=23639.0

Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49828
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: Swagga Like Us (JPH!P Remix)
« Reply #54 on: August 28, 2009, 10:52:18 PM »
2 DAYS LEFT TO GET THOSE VERSES IN!

WE ALSO NEED PEOPLE TO RECORD RANDOM GRUNTS AND SAYINGS LIKE: JPH!P, UHHHH, YEAH. THINGS OF THAT NATURE.


Fixed. You tell em, TOZ! :pimp:

Other suggestions include:



BAWS!

OMGASS!!
COMFESSION!
AIBUTT DOT COM!!

and do jphip in our battle cry:

"JPHIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!"

CARP!

ASSSSSSS!!

LET'S GO!!

SOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

THAT'S RIGHT!!

UH HUHH!!

KT can toss a "YA KNOW" in lol

We want everyone to take part, be part of JPH!P History as the most EPIC karaoke ever made. Shit you be telling your grandkids, and your grandkids be telling they grandkids!!!

All it takes is a mic and 2 seconds using windows sound recorder or audacity. Don't have a mic? Plug in your headphones and talk into an earpiece. Jab taught me that.

U GOT DAT SWAGGA?!! :hipheart:

Offline cool_kickin_dude

  • Member+
  • Posts: 5217
Re: Swagga Like Us (JPH!P Remix)
« Reply #55 on: August 29, 2009, 12:20:39 AM »
i would do it, but i dont have the programs..does the earphones in the mic jack really work?

Offline thatonezombie

  • 67th Mr. Mountain
  • Member+
  • Posts: 4124
  • "Homie, you're the Lupe Fiasco of JPH!P" - Masa
    • thatonezombie
Re: Swagga Like Us (JPH!P Remix)
« Reply #56 on: August 29, 2009, 03:06:47 AM »
^ They should work. Its not as good as a mic obviously but it does get the job done.

« Last Edit: August 29, 2009, 03:10:36 AM by thatonezombie »
I vote for TOZ as the most gangsta~  :otomerika:
[01:35] <shirenu> if it ain't zomb, it ain't bomb
Visit TOZ's House of Hits http://forum.jphip.com/index.php?topic=23639.0

Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49828
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: Swagga Like Us (JPH!P Remix)
« Reply #57 on: August 29, 2009, 08:09:57 PM »
1.5 DAYS LEFT!! DO YOU GOT  THAT SWAGGA LIKE MY HOME GIRL :tama:



PROVE IT!!!

ETA:

I'm hitting the mic as we speak/wank/type.  :fap


Offline Rei-chan

  • Caribbean Queen
  • Subcru
  • Member+
  • Posts: 2741
Re: Swagga Like Us (JPH!P Remix)
« Reply #58 on: August 30, 2009, 12:20:01 AM »
omg omg omg still working on it, trying to make the deadline

++    Ongaku! Project   ++

Offline cool_kickin_dude

  • Member+
  • Posts: 5217
Re: Swagga Like Us (JPH!P Remix)
« Reply #59 on: August 30, 2009, 12:27:28 AM »
rats..i could do it, but I can't rap worth anything

JPHiP Radio (29/200 @ 128 kbs)     Now playing: Kara - Break It