JPHiP Radio (30/200 @ 128 kbs)     Now playing: Utada Hikaru - Kouya No Ookami (Wolf in the Wilderness)

Author Topic: [07/09] Berryz Koubou 17th Single [Yuke Yuke Monkey Dance] *PV P.8  (Read 41352 times)

Offline KrO.Chan~

  • Momo Finger Lover ~~
  • Member+
  • Posts: 369
  • Supporting Miya
Re: [07/09] Berryz Koubou 17th Single [Yuke Yuke Monkey Dance] *PV P.8
« Reply #220 on: July 15, 2008, 06:48:57 PM »
^yep, It's not bad, but really they need more!! *0*

more than 37.000 copies pls

TanaKamei, Momo Finger Lover~
I love Kim JaeJoong & SNSD

Kokoro no Tamago [Vote for us!]

Offline Sazaki Ren

  • Member+
  • Posts: 450
Re: [07/09] Berryz Koubou 17th Single [Yuke Yuke Monkey Dance] *PV P.8
« Reply #221 on: July 15, 2008, 08:03:55 PM »
Of course they need more... 50-55k would be great :farofflook:

Thanks to PHARADOX for the sign :wub:
My own Art Corner
My H!P Blog

Offline Isaura.Tsuji

  • MiyaxRii Fan
  • Member+
  • Posts: 91
Re: [07/09] Berryz Koubou 17th Single [Yuke Yuke Monkey Dance] *PV P.8
« Reply #222 on: July 15, 2008, 08:39:32 PM »
MORE THAN 37K PLEASE!
at least they had higher rankings than dschinghis khan in Oricon

i hope that yuke yuke pass dschinghis khan.

Offline KrO.Chan~

  • Momo Finger Lover ~~
  • Member+
  • Posts: 369
  • Supporting Miya
Re: [07/09] Berryz Koubou 17th Single [Yuke Yuke Monkey Dance] *PV P.8
« Reply #223 on: July 15, 2008, 09:05:02 PM »
Of course they need more... 50-55k would be great :farofflook:

O_o yep, 55 copies OMG

Yuke Yuke it's a good single *0*
but more than 40.000 it also good! :B

TanaKamei, Momo Finger Lover~
I love Kim JaeJoong & SNSD

Kokoro no Tamago [Vote for us!]

Offline Wonderboy

  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 1377
  • ☆彡
Re: [07/09] Berryz Koubou 17th Single [Yuke Yuke Monkey Dance] *PV P.8
« Reply #224 on: July 16, 2008, 08:53:14 PM »
I must confess here that this song is completely in my mind and I need my "Tikitikitiki" every day...  XD

Offline Sazaki Ren

  • Member+
  • Posts: 450
Re: [07/09] Berryz Koubou 17th Single [Yuke Yuke Monkey Dance] *PV P.8
« Reply #225 on: July 16, 2008, 09:30:48 PM »
Confession accepted  :rofl:

Yes... it's way too catchy - if you listen to it a lot, then it gets stuck inside of your brain and you don't need to listen to it - you already hear it everywhere you go  :)

Thanks to PHARADOX for the sign :wub:
My own Art Corner
My H!P Blog

Offline ChrNo

  • 「72::29::66」
  • Member+
  • Posts: 1727
  • ノノl∂_∂'ル <gao~
Re: [07/09] Berryz Koubou 17th Single [Yuke Yuke Monkey Dance] *PV P.8
« Reply #226 on: July 21, 2008, 06:17:58 PM »
just watched the making of  :lol:

Offline nachdenki

  • Member+
  • Posts: 1965
  • 桃子はひっぱりだこ
Re: [07/09] Berryz Koubou 17th Single [Yuke Yuke Monkey Dance] *PV P.8
« Reply #227 on: July 22, 2008, 08:03:39 AM »
I upped some recording of the release event from yesterday on mediafire.
Tracks are
Yuke Yuke Monkey Dance
Maji Good Chance summer
Yuke Yuke Monkey Dance
Some game in between.
ChrNo, I hope you are happy
Support your favorite group, buy CDs, DVDs and merch.
Then make your favorite happy and show off your support in the h!p collection thread
momochi tumblr | berikyuu tumblr

Offline Brat-san

  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 500
  • ̣̣̣̣̣
Re: [07/09] Berryz Koubou 17th Single [Yuke Yuke Monkey Dance] *PV P.8
« Reply #228 on: July 22, 2008, 02:07:20 PM »
This single definitely has the most entertaining dance shot for me.

Offline Sazaki Ren

  • Member+
  • Posts: 450
Re: [07/09] Berryz Koubou 17th Single [Yuke Yuke Monkey Dance] *PV P.8
« Reply #229 on: July 22, 2008, 05:54:13 PM »
Damn I sooo wanna see the making of it  :drool:
Too bad my Internet won't let me though - at least for now - too much downloads going on  :P

Thanks to PHARADOX for the sign :wub:
My own Art Corner
My H!P Blog

Offline ChrNo

  • 「72::29::66」
  • Member+
  • Posts: 1727
  • ノノl∂_∂'ル <gao~
Re: [07/09] Berryz Koubou 17th Single [Yuke Yuke Monkey Dance] *PV P.8
« Reply #230 on: July 22, 2008, 06:25:54 PM »
yeeeee~

Offline Sazaki Ren

  • Member+
  • Posts: 450
Re: [07/09] Berryz Koubou 17th Single [Yuke Yuke Monkey Dance] *PV P.8
« Reply #231 on: July 22, 2008, 10:24:35 PM »
^Monkeys go crazy dancing  :rofl:

Thanks to PHARADOX for the sign :wub:
My own Art Corner
My H!P Blog

Offline Anton_91

  • [El_Rango]
  • Member+
  • Posts: 823
  • [BerryZ iz da besuto!]
Re: [07/09] Berryz Koubou 17th Single [Yuke Yuke Monkey Dance] *PV P.8
« Reply #232 on: July 23, 2008, 06:57:06 PM »
Haha, just watched the Monkey Version. Some of these girl are such cameraw*beep*s  :lol:
LOL when risako is "pushing" Saki for standing in the way, (at 2.40. the "tikitiki minna no shuu"... everyone's shoe? j/k ;P)

Risako is starting to somewhat annoy me... I dunno if she's bored, doesn't care or just can't pull it off. Her dance is always a bit less genki nowadays (while Saki is on fire  :D) and she messes up lines more often to. The "sore ga onna yo" twice, the "chotto dake samishii" and in this Monkey PV you can see her start with "chotto dake sam-- but changes it to shuumoku or wtv it was.) to name a few.
I just hope she's doing her best or is really nervous, cause otherwise she should start putting some more effort. =/

Soo... a Monkey DANCE version, anyone?  :lol: 5th Album special DVD maybe? or on the next PV collection.

Offline Sazaki Ren

  • Member+
  • Posts: 450
Re: [07/09] Berryz Koubou 17th Single [Yuke Yuke Monkey Dance] *PV P.8
« Reply #233 on: July 23, 2008, 07:04:45 PM »
^I'll like Risako no matter what. I'm a stubborn fan of hers.  :cool1:
Risako-sama can do anything she wants, as long as she enjoys it and as long it's in some boundaries of normality  :bigdeal:

Thanks to PHARADOX for the sign :wub:
My own Art Corner
My H!P Blog

JPHiP Radio (30/200 @ 128 kbs)     Now playing: Utada Hikaru - Kouya No Ookami (Wolf in the Wilderness)