JPHiP Radio (25/200 @ 128 kbs)     Now playing: Morning Musume - UTAKATA SATA DE NIGHT!!

Author Topic: Kobe Bryant  (Read 41083 times)

Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49912
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: Kobe Bryant
« Reply #120 on: April 22, 2012, 11:00:48 AM »
:lol:  gotta comfess this is funny. http://espn.go.com/blog/playbook/visuals/post/_/id/445/in-pictures-kobe-bryant-phil-jackson

some obvious. but these are creepingly amazing..



Sitting Quizzically.


Asking for five of something.


Shrugging and throwing up hands while glaring.


XD Phil does it all the time. Phil wouldn't get up and scream like a bitch like SVG, maybe cuz his back but man kobe's foot wouldn't make him get up and yell at refs either.

Zen Master to Pupil WOW BRING BACK THE TRIANGLE

Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49912
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: Kobe Bryant
« Reply #121 on: May 13, 2012, 11:16:08 PM »
lol Kobe n Tyra, for their rap song of course


saw Vanessa with the kids last nite. could they be back? They too been bandwagonning at Kings games XD


Talk about turning a negative into a positive, his mask sold for $67100 for his homeless charity.


http://cgi3.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewUserPage&userid=kobe_bryant_auction


Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49912
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: Kobe Bryant
« Reply #123 on: July 09, 2012, 12:23:31 AM »
lol sup wit the goatee Part 2


hmm. Vegas Team USA practice = UFC Champ Anderson Silva hanging:


thx Masa for the linkage!

Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49912
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: Kobe Bryant
« Reply #124 on: July 15, 2012, 10:37:01 AM »
love this video where Kobe rips up the Cavs and ex-blue devil Kyrie Irving


"You just came out of high school, KID!" and the lil bow wow blast XD XD



:lol: damn

Offline Slack

  • Professor of Konkonology
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 3731
    • Slackius
Re: Kobe Bryant
« Reply #125 on: July 15, 2012, 10:55:37 AM »
^"What, I'm not gonna be able to dribble now?"

Well... at least not for a couple weeks.
( ・e・) :heart: marimari  ● 川o・-・) :heart: Jabronisaur :heart: (・o_・`川 ● ノノl∂_∂'ル :heart: ChrNo ● Never Forget.

Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49912
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: Kobe Bryant
« Reply #126 on: July 24, 2012, 08:44:00 AM »
^ :lol: oh man.

Am I the only one that sees Phil in all this "We're better than the Dream Team" talk? Kobe talking Jordan, Magic



Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49912
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: Kobe Bryant
« Reply #127 on: August 12, 2012, 11:27:18 AM »
lol Kobe http://theybf.com/2012/06/04/kobe-vanessa-bryant-spend-some-qt-with-the-kids-at-disneyland

 Video of Kobe fan trying to find a marker to get his jersey signed:



quite the offseason. As soon as he shaved the goatee. DUDE got it in gear, they need the 4th Quarter magic and BLAM!! Aussies got taken care of, so funny that HE was the one who got drug tested after the 20 point 2nd half: http://www.nypost.com/p/sports/olympics/big_night_gets_kobe_drug_tested_2yYxRRKfWr2SPMo5w0LlyI
Basketball: Kobe Bryant 1-on-1

Vanessa keeping an eye on him, lol holding his giant SLR camera





cool to see him be a fan at the ames, being all fanboy with Phelps taking pix with his phone.



AND can anyone get me a cap of pierre mcguire interviewing Kobe and Kevin Durant on NBC. SCARY FUCKING SHIT XD

Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49912
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: Kobe Bryant
« Reply #128 on: August 12, 2012, 06:53:32 PM »
"Another gold medal for Kobe. http://instagr.am/p/​OPDR5brOxT/" via Lakers twitter/FB



Another NBA Title in 2013!!!!

Offline manishkmr

  • The girl in my avatar is Chaisa
  • ecchi
  • Member
  • Posts: 32
  • Beauty is in the eye of the beholder
Re: Kobe Bryant
« Reply #129 on: August 12, 2012, 07:51:28 PM »
Glad that they got it. With several NBA players in other teams, it is little uncertain.

Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49912
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: Kobe Bryant
« Reply #130 on: August 15, 2012, 09:58:50 AM »
The world may have "caught up" in basketball, but the best players still come from the streetball college factories of the USA. Kobe arrived in Shanghai after attending the Olympic Games Offer charitable activities. With actress 许晴 Xu Qing The tidal range of children full exhibition affinity.



:yep:

Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49912
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: Kobe Bryant
« Reply #131 on: August 19, 2012, 06:52:53 PM »
Kobe with Taiwan pop singer Jay Chou 周杰伦 at a Sprite Event raising 2.6MM RMB for underprivileged youth in China!!!



Quote from: Kobe on Facebook
The Sprite China 2nd Annual Charity Basketball game was a ton of fun. We played two 15 min halves with a running clock. I watched from the bench for the first half. We were trailing by 9 when I was notified that fans via text can choose a team to add 20 additional points to their tally!!! We were now down 29!! I wanted to play it cool but what the heck, the place was packed with fans who’d sang an early happy birthday to me and really wanted to watch me go to work. My teammates were down. They are all singers/actors and do not play ball much AT ALL, but they are very successful at what they do hence they are VERY competitive. They asked if I could bring them back in the second half..

I didn't want to disappoint them or the fans that had paid their hard earned money for a show so I took the challenge of really using the second half as a training session for my stamina. I ran and ran and ran. I wound up scoring 68 in the 2nd and we won. Like I said, they are not basketball players by any stretch of the imagination. I was just having fun with all of them and loved hearing the crowd enjoy the show we put on.

They performed some of their number 1 hits. We took pics and signed autographs. I believe we raised 2.6MM RMB for underprivileged youth here in China! That is the MOST important number of the night. Sprite, one of my sponsors, hosted the game. They carry a great message of self-expression: Don't be afraid to be who you are -- by doing, so that you will find your own path and your own greatness as you define it.

Here’s my pic with Jay Chou. For those who might not know he is a HUGE star in China and we have done several China based commercials and events together. He is THE beast of his field.

Tomorrow is my last day in China then it's back home for some much needed rest :-)

Much love. Mamba.



via https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151119906655419&set=a.115811505418.97520.69025400418&type=1&theater

then proceeds to drop 68 points on him XD



The Influence in China...just mind blastin

Offline kogoryo

  • ecchi
  • Member
  • Posts: 25
Re: Kobe Bryant
« Reply #132 on: August 20, 2012, 07:12:14 PM »
The Black Mamba + Dwight & Steve Nash .. well i think next season it's gonna be HEAT vs LAKERS on the NBA FINALS :)

Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49912
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: Kobe Bryant
« Reply #133 on: September 16, 2012, 07:59:03 AM »
^ NO BRAINER. Check out the big brain on kogoryo!!

check it Kobe Bryant -- A Story about a Homeless Man DEEP



Kobe's been having a busy summer. RECONCILATION!! yeaaa I wanna see Dat Vanessa at Lakers games again. Meeting Ovie and wowing China



and getting livid during the Olympics :shilivid: lol


ON THE REAL!!!! Get the NBA on the deal.


Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49912
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: Kobe Bryant
« Reply #134 on: September 22, 2012, 07:52:37 AM »
Kobe with DAT ASS smile, of course. Turkish Stewardesses mmm!
   



SHIT from the people who brought you the Bruce Lee figures....McFarlane look the fuck out




complete with scaled down shoes


via http://www.pituvision.com/2012/09/enterbay-kobe-bryant-real-masterpiece-16-scale-figure/

Offline johhnykane

  • ecchi
  • Member
  • Posts: 32
Re: Kobe Bryant
« Reply #135 on: September 27, 2012, 06:46:06 AM »


lol too funny.

Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49912
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: Kobe Bryant
« Reply #136 on: November 18, 2012, 09:15:16 AM »
Who went??

Kobe Bryant Wants You to Join Him This Saturday at Exposition Park!
Wednesday, November 14, 2012   

Read more: http://ryan.kiisfm.com/pages/ryansrecap.html?feed=152739&article=10573582#ixzz2CMXL7KqW

As a part of United Way’s core mission to Create Pathways Out of Poverty for all Angelenos, we established HomeWalk - our annual 5K Run/Walk to end homelessness in L.A. County - featuring Honorary Chair Kobe Bryant.

Event Info

Exposition Park
 700 Exposition Park Drive
 Los Angeles, CA 90037

Saturday, November 17, 2012
 Registration: 7:00 am
 Opening Ceremony: 8:30 am
 5K Run/Walk: 9:00 am

Walkers: $25
Runners: $30*
Kids (Under 18): FREE
 *Timing Chip Included

Minimum Runner/Walker fundraising goal is $100.

For more information on how to register, donate and fundraise for HomeWalk 2012, please visit HomeWalkLA.org.

Follow UWGLA on Facebook and Twitter at @LAUnitedWay.

Join Team Kobe Bryant and watch Kobe's HomeWalk 2012 PSA on YouTube!



I like what he said on Seacrest..... "no excuses...come June better be a parade on Figueroa" :jphip:



Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49912
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: Kobe Bryant
« Reply #137 on: December 09, 2012, 05:42:16 AM »
CONGRATULATIONS KOBE 30,000 POINTS!!!!!


he is so amazing. OF course he still got hops. Messi ain't even close.


can't wait for the Kobe 8s


Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49912
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: Kobe Bryant
« Reply #138 on: January 04, 2013, 09:19:01 PM »
Kobe joined twitter!! Lol he was testing with the Nike acct earlier last week now @KobeBryant

Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49912
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: Kobe Bryant
« Reply #139 on: January 05, 2013, 06:14:23 AM »
Happy Holidays from the Bryant fam!
 Vanessa is now publicly active on Instagram (@LadyVB24). Be sure to follow, I may be joining soon. Enjoy the game tomorrow, it should be a good one.
 Mamba Out



he's on twitter! not really lol

haha this is what he used when he took over nike bball twitter


EAT SHIT CP3 :tama-mad:



Fuck all the haters KOBE GONNA GET EM!!!

JPHiP Radio (25/200 @ 128 kbs)     Now playing: Morning Musume - UTAKATA SATA DE NIGHT!!