JPHiP Radio (13/200 @ 128 kbs)     Now playing: Utada Hikaru - Wait & See ~RISUKU~

Author Topic: Ideal Type World Cup - Kpop Females  (Read 19403 times)

Offline lollipopgirl

  • Forever with us JABBY! <3
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 4698
  • It's all about the girl love!
Ideal Type World Cup - Kpop Females
« on: March 09, 2010, 09:40:08 AM »
So the (former) show 'Champagne', now known as 'Sweet Night', use to (not sure if they still do) a segment where one celebrity has to pick between girls/guys to choose their ideal person at the end.
Well now its YOUR turn!

http://cfile4.uf.tistory.com/media/1554C8204A8852050C6CF3

Go ahead & try it out as many times as you like, with different strategies even. Its random so it will change each time, but try not to cheat & run away when its hard like DinButt did :P

If anyone is wondering what the "hard" condition is, they only show parts of the faces (thanks to DO Me DO Me for the info that I got wrong haha)

Post results in this thread, I wanna know who everyone else's ideal type is.

Remember, its ideal type, which may or may not be the same as your fave idol.
« Last Edit: March 09, 2010, 11:29:40 AM by lollipopgirl »

Offline 0508

  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 828
Re: Ideal Type World Cup - Kpop Females
« Reply #1 on: March 09, 2010, 10:17:24 AM »
Well hey, you can't really blame me for hitting refresh when the first thing I see on the first page is this:



But after that, they appeared in the final round anyways. And after sitting here wasting my time with some deep thought:


Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49849
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: Ideal Type World Cup - Kpop Females
« Reply #2 on: March 09, 2010, 10:34:00 AM »
wow this is like Stryfe's ranker / manker :lol:

YAY Yuri!


ETA: this was on HARD mode haha. Who is she?


They sure used some with scary ass make-up, who was the one with the mole on her nose? haha. And WHO DIS?

Offline lollipopgirl

  • Forever with us JABBY! <3
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 4698
  • It's all about the girl love!
Re: Ideal Type World Cup - Kpop Females
« Reply #3 on: March 09, 2010, 10:38:34 AM »
^ First who is this pic is Seo Inyoung from 'Jewelry' (or use to be) & the second pic is Joo Yeon  from Jewelry who is a horrible rapper and I don't like her much XD Hell I don't even know if thats really her name :lol:

Offline daigong

  • Communist Master of Ass
  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 49849
    • daigong
    • daigong
    • daigong
    • 111403287599703511524
Re: Ideal Type World Cup - Kpop Females
« Reply #4 on: March 09, 2010, 10:46:35 AM »
OK, based on looks. I'm not a fan of Jewelry :lol:

Offline DO Me DO Me

  • °Erien Godmother
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 910
  • K-M-E-I Kamei! K-A-M-E Kyamei!
Re: Ideal Type World Cup - Kpop Females
« Reply #5 on: March 09, 2010, 10:48:31 AM »
It is her real name but she goes by "Baby J" and yeah horrible rapper :roll: The girl with the mole on her nose is T-ara's Qri ...LoL yeah, some of those pics need to be updated like woah XD

I got...T-ara's Hyomin :lol:



It was between her and my favorite, Boram  :doh: but I should've done the hard one first because it only shows parts of their faces (eyes, nose, mouth) which would've made the result more interesting. :P I don't recall seeing a timer though.

I did another one on hard by clicking one side till the end of the round and then clicking the other side the next round and vice versa till the end, and I ended up with 4Minute's Hyunah. :lol:

Offline SomethingWild

  • ほっといてよ~ うざいんだよ
  • Member+
  • Posts: 20001
  • 君の泣き顔は見たくないよ!
Re: Ideal Type World Cup - Kpop Females
« Reply #6 on: March 09, 2010, 11:14:17 AM »
I have no idea what i just did, but I got:



...who is it   :nervous

Offline lollipopgirl

  • Forever with us JABBY! <3
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 4698
  • It's all about the girl love!
Re: Ideal Type World Cup - Kpop Females
« Reply #7 on: March 09, 2010, 11:27:00 AM »
^ Seohyun from SNSD. No Hara? Wow you cheated on her :P

Ok seems I should actually do the hard one before saying what it does XD I just assumed it was the same as the dude's which is a timer (or was when I did it a while ago)

& yeah, I think the person who made it is an SNSD fan... all their pics are :heart: almost all the others are pretty bad! :lol:

Offline 0508

  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 828
Re: Ideal Type World Cup - Kpop Females
« Reply #8 on: March 09, 2010, 11:38:02 AM »
^Haha, I can see the truth in that statement there. When I first started, there were some pictures that made me go "OH GOD!" and try to click somewhere (anywhere) to go onto the next screen. D:

Offline Ping

  • Hiatus King
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 1599
  • Reina <3 4Eva!
Re: Ideal Type World Cup - Kpop Females
« Reply #9 on: March 09, 2010, 04:08:19 PM »
Cool web version, I did SNSD and Female Idol Ideal Type WC with KT by hand a few weeks ago  :lol:

I read the thread so I did hard mode first... got

much to my delight (tbh I recognized most of her features so when I saw them I chose it).

Did normal mode after...

they put Sun Mi vs. Yoobin first round!! >< :lol:
2nd round, Yoobin & Miryo, battle of the rappers! Chose Yoobin. Also, Jiyeon vs Eunjung argghhh T-ara battle! Chose Eunjung... but it was tough. Sunny vs. Yuri, SNSD/IY battle! Chose.... Sunny!
3rd round... Seungyeon vs. Nicole, my favorite Kara members, as much as I love Hammie, gotta go with English speaking Nicole!
4th round... Hyuna vs. Yoobin, crazy!!! Wonder Girl rappers... who to choose? I went with Hyuna.

In the end, Nicole won it out vs. Sunny :lol:

Offline Fenrir

  • RPG baka
  • Subcru
  • Member+
  • Posts: 2182
Re: Ideal Type World Cup - Kpop Females
« Reply #10 on: March 10, 2010, 05:09:26 AM »
I'm biased and ended up with Sica on normal and hard mode. >.> lol

Offline SomethingWild

  • ほっといてよ~ うざいんだよ
  • Member+
  • Posts: 20001
  • 君の泣き顔は見たくないよ!
Re: Ideal Type World Cup - Kpop Females
« Reply #11 on: March 10, 2010, 11:53:56 AM »
I did the hard mode (which was pretty fun to do actually because I had no idea who I was looking at) and got:



I swear I didn't cheat! Pretty funny result.

Offline Masa

  • Administrator
  • Member++
  • *
  • Posts: 60079
  • Swaggalicious Basterd
    • MasaMackey
Re: Ideal Type World Cup - Kpop Females
« Reply #12 on: March 10, 2010, 04:26:49 PM »
I did normal mode and got...

Offline lollipopgirl

  • Forever with us JABBY! <3
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 4698
  • It's all about the girl love!
Re: Ideal Type World Cup - Kpop Females
« Reply #13 on: March 10, 2010, 04:35:15 PM »
^ What a shocku! :P

Doing this again for the purpose of the thread, being random makes it a little different from last time where the Semis had Tiffany, Sohee, Nicole & Jessica, but hey at least Yoobin got to the semis this time :wub:

Semis = Yoobin vs Tiffany (sigh) & Nicole vs Sunny T_T (my top 4 from the Fave top 10 vote XD)
Final = Tiffany vs Sunny
Winner... so not a shock


I did it on hard too... I could tell who everyone was each time, or at least enough to be biased, but I tried to not be unless it was someone like Tiffany or Yoobin :lol: But YAY finally my final was what it should be! Tiffany vs Yoobin! :heart: Seeing its ideal type I went with Tiffany again, otherwise it would have been Binnie!

Offline kuno_thunder

  • Dance, dance, dance til we run this town!
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 4505
  • ^ Yoonaxfoliation. ^
Re: Ideal Type World Cup - Kpop Females
« Reply #14 on: March 10, 2010, 06:39:20 PM »
I got some insanely tough matchups.  I had Fany vs Taeyeon, Park Bom vs Seohyun, Jessica vs CL, Yoona vs Seungyeon, it was crazy! But, look at who I ended up with:


Though the Sandarotator doesn't work here for some reason, but the final battle, Jessica couldn't stand up to the Krung Krung.

Offline thatonezombie

  • 67th Mr. Mountain
  • Member+
  • Posts: 4124
  • "Homie, you're the Lupe Fiasco of JPH!P" - Masa
    • thatonezombie
Re: Ideal Type World Cup - Kpop Females
« Reply #15 on: March 11, 2010, 01:42:54 AM »
You guys have more willpower than me because I got this in the second round and I closed the window in rage



IN THE SECOND ROUND!? THIS IS LIKE THE EPISODE OF DBZ DURING THE WORLD TOURNAMENT SAGA WHEN GOKU AND VEGETA WERE SUPPOSE TO FIGHT IN THE FIRST ROUND! WHAT SHIT IS THIS? IT COULDNT HAVE GIVEN ME THIS AT THE FINALS?

But honestly even if I did get this matchup in the finals, I would have quited either way but IN THE SECOND ROUND?!

I dont even want to try the hard mode  :lol:
I vote for TOZ as the most gangsta~  :otomerika:
[01:35] <shirenu> if it ain't zomb, it ain't bomb
Visit TOZ's House of Hits http://forum.jphip.com/index.php?topic=23639.0

Offline Naomi

  • Member+
  • Posts: 1555
Re: Ideal Type World Cup - Kpop Females
« Reply #16 on: March 11, 2010, 03:14:36 AM »
Wait, do we choose who we like the most or what? I'm confused. ^^;

Offline Ping

  • Hiatus King
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 1599
  • Reina <3 4Eva!
Re: Ideal Type World Cup - Kpop Females
« Reply #17 on: March 11, 2010, 06:23:58 AM »
When you play the game, it will give you 2 people and you have to choose which one of those 2 you like better, until you reach the end. It goes in a tournament bracket type fashion, until you're left with only 1 victor. FIGHT! :lol:

Offline Naomi

  • Member+
  • Posts: 1555
Re: Ideal Type World Cup - Kpop Females
« Reply #18 on: March 11, 2010, 07:02:14 AM »
Ah, okay. On normal round I got:



:heart:

And in hard round I got:



 :wub:

Offline lollipopgirl

  • Forever with us JABBY! <3
  • ecchi
  • Member+
  • Posts: 4698
  • It's all about the girl love!
Re: Ideal Type World Cup - Kpop Females
« Reply #19 on: March 11, 2010, 11:14:42 AM »
I would do it again based on my fave, instead of ideal type to :wub: but then I know the final would (or should be) Yoobin vs Sunny and the winner would be Yoobin so it feels kinda pointless to do XD

JPHiP Radio (13/200 @ 128 kbs)     Now playing: Utada Hikaru - Wait & See ~RISUKU~